Založení pobočky ve Švýcarsku.
ABRA Software (ABRA) patří mezi přední výrobce podnikového software v České republice s historií sahající do roku 1991. Jejím hlavním produktem je ERP systém pro malé a střední firmy. Většina podniků, které využívají software ABRA, se dnes nachází v České republice a na Slovensku, nicméně nové produkty ABRA Software jsou navrženy tak, aby obstály i na rozvinutých trzích západní Evropy. Akcionáři ABRA Software se proto rozhodli pro zahraniční expanzi a to konkrétně do regionu DACH. Jako vstupní trh pro expanzi bylo vybráno Švýcarsko.
ABRA oslovila LukyLab se svým záměrem zahraniční expanze a zadala projekt její realizace.
LukyLab poskytovala konzultace pro realizaci expanze, Lukáš Soukup vedl celý projekt a později se stal předsedou představenstva nově vzniklé akciové společnosti ABRA Software AG.
Vytvořit strategii expanze, včetně distribučního modelu a cen.
Lokalizace produktu včetně produktové a právní dokumentace.
Vytvoření produktové roadmapy pro Švýcarsko a zajištění zdrojů pro její realizaci.
Založení akciové společnosti a zajištění jejího fungování.
Marketingové a obchodní aktivity včetně komunikace značky ABRA na trhu.
Budování sítě partnerů a konzultantů.
Vytvoření lokálního týmu, který zajistí obchod ve Švýcarsku.
Pobočka, akciová společnost ABRA Software AG, byla úspěšně založena vznikl obchodní plán a strategie.
Bylo vytvořeno zázemí kanceláře ve Winterthuru.
Byly podepsány smlouvy s prvními obchodními partnery a proběhlo zaškolení prvních konzultantů na software ABRA.
ABRA Software byla prezentována na několika obchodních akcích a IT veletrhu ve Švýcarsku.
Vznikl seznam obchodních příležitostí a první projekt implemetace připraven k realizaci.
Vznikla produktová roadmapa reflektující potřeby švýcarského trhu.
Byl vybrán lokální CEO, který převzal odpovědnost za chod společnosti a další rozvoj trhu pro ABRA Software.