Restart hudební služby Youradio.

The designer's workspace table image
Výchozí situace

Lagardère Active (Lagardère) je jednou z největších mediálních společností. V České republice Lagardère provozuje úspěšné rozhlasové stanice (mimo jiné Evropu 2 nebo Frekvenci 1) a rozvíjí také digitální projekty, mezi které patří Youradio - hudební služba, která nabízí poslech hudby přes web a mobilní aplikace.


Lagardère oslovila LukyLab se záměrem "restartovat" Youradio, zatraktivnit tuto službu pro mladé publikum, udělat ji obsahově unikátní a získat přední místo mezi službami pro streamování hudby.

Cíl

Získat pro Youradio přední místo mezi digitálními hudebními službami.

Naše Role

Spolupracovali jsme s managementem společnosti Lagardère a produktovým týmem Youradia na vytvoření marketingové strategie. Součástí našich aktivit byl průzkum mezi uživateli, zpracování zpětné vazby a analýza trhu aplikací pro streamování hudby. Následně jsme pro Youradio navrhli způsob, jakým Youradio komunikovat, včetně konkrétních reklam a spotů. Klíčovou součástí strategie bylo vytvoření unikátního obsahu. Pro Youradio jsme proto připravili nové hudební playlisty a aktivně hledali způsoby, jak je efektivně komunikovat cílovému segmentu posluchačů.

Hlavní úkoly

Vytvořit novou marketingovou strategii pro Youradio (cílový segment uživatelů, funkčnosti a parametry služby).

Navrhnout komunikaci Youradia v souvislosti s jeho redesignem a restartem.

Vytvořit atraktivní nabídku obsahu.

Získat pro Youradio ambasadory, kteří podpoří značku Youradio a osloví cílový segment uživatelů.

Výsledek

V listopadu 2013 byla mobilní aplikace Youradio úspěšně redesignována, proběhlo její znovunastartování podpořené reklamní kampaní.

Podařilo se nám získat pro Youradio ambasadory z řad populárních českých YouTuberů a mladých celebrit.

Vytvořili jsme nové atraktivní hudební playlisty.

Youradio se stalo jednou z nejsilnějších digitálních hudebních služeb v České republice s několika stovkami tisíc registrovaných uživatelů.

Realizace
březen 2013 — srpen 2015